כמה עולה פורץ דלתות?

  • מעוניין לפרוץ דלת במחיר טוב?
  • החלפת מנעול? מנעול חדש?
  • מחפש מנעולן מהיר, אמין ומקצועי?
    (במחיר אטרקטיבי)

ברק המהיר מספק שירות פריצת דלתות ומנעולים בכל איזור המרכז, במהירות הבזק - ובמחיר סופר אטרקטיבי. פורץ דלתות עם שירות יעיל, אמין ואפקטיבי לכל סוגי הדלתות והמנעולים, 24 שעות ביממה.
פריצת דלתות לא צריכה להיות יקרה!


למה לעבוד עם ברק? צפה עכשיו
הצילינדרים המומלצים ביותר - סרטון


כמה עולה פורץ דלתות

פורץ דלתות מחיר - כדאי לדעת


ישנה יותר מתשובה אחת לשאלה כמה עולה פורץ דלתות. המחיר שתקבלו בטלפון ישתנה מאד ממנעולן א' למנעולן ב', בהתאם לסוג התיקון, המיקום הגיאוגרפי בארץ, השעה בה התקשרתם וכמובן - אמינותו ויושרתו של המנעולן. פורץ דלתות במרכז מספק מגוון גדול של שירותים, ולכל שירות מחיר אחר. כמו כן, במהלך הביקור, הוא יכול להציע לכם מוצרים שונים בעלויות שונות, מה שישפיע על המחיר הסופי.

יחד עם זאת, יש להודות שתחום המנעולנות הינו פרוץ ופערי המחירים בין פורצי דלתות שונים הם בלתי נתפסים. קיימים פערים של עשרות אחוזים בין נותני שירות שונים, עבור אותו השירות בדיוק. לכן ההמלצה הכי חשובה שתקבלו היא לבצע השוואת מחירים מהירה לפני שמזמינים מנעולן. אסור לדלג על שלב זה אם ברצונכם לקבל מחיר הוגן ושפוי. מעבר לכך, על הדרך שווה לוודא כי מדובר בבעל מקצוע אמין והוגן. בהקשר זה כדאי לצפות בהמלצות מצולמות אותנטיות ולא בסתם המלצות שרשומות באתר. רק פורץ דלתות מומלץ ידע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, במהירות האפשרית, ומבלי לגרום לנזקים מיותרים. מה שכן, שימו לב לא להתפתות להצעות זולות באופן "חשוד". מנעולנים שנותנים הצעה זולה מדי, עשויים להעלות אותה כשיגיעו אליכם לבית. המטרה היא למצוא מחיר נמוך אבל הוגן לשני הצדדים.


מחירון שטח ברק המהיר

עלותה של פריצת מנעולים נגזרת ממגון גורמים, להלן הרשימה:

  • ביקור מנעולן (בדיקה): חינם ללא עלות
  • דלת שנטרקה: 99-150 ש"ח, בהתאם לשעה
  • פריצת דלת מעץ: 99 ש"ח
  • פריצת דלתות פלדה: 99-150 ש"ח
  • כיוון צירים ברב בריח או פלדלת: 150 ש"ח
  • כמה עולה החלפת צילינדר פשוט? 199 ש"ח
  • עלות צילינדר חדש איכותי: 299 ש"ח
    (הבחירה המומלצת)
  • עלות צילינדר בעל כרטיס חכם: 399 ש"ח
  • עלות מנעול עליון (מנעול כספת) - 450 ש"ח
  •  התקנה בלבד של צילינדר: 150 ש"ח
  • החלפת של מנגנון דלת כניסה: 399 ש"ח
  • פריצת רכבים: 199 ש"ח
  • פריצת רכבי יוקרה: 399 ש"ח (מורכב יותר)
  • פריצת כספת רגילה: 299 ש"ח
  • כמה עולה פורץ דלתות באמצע הלילה? תלוי בשעה
  • פורץ דלתות בחג ובשבת? התוספת תלויה באיזה חג


לקוחות ממליצים על ברק - לחץ לצפייה


כמה עולה פורץ דלתות?
צפה בסרטון קצר
שחוסך כסף (02:15):


כמה עולה פורץ דלתות מומלץ


למה לבחור פורץ דלתות

מי מבצע פריצת דלתות?

שירות פריצת דלתות נעשה אך ורק ע"י מנעולנים מוסמכים, הפועלים באישור משטרת ישראל. ההמלצה היא לפנות אך ורק אל פורץ מנעולים ותיק ומנוסה המסוגל לספק פתרון מהיר לכל סוגי המנעולים ולכל סוגי התקלות (למי יש זמן מיותר בחיים). מנעולן מספק שירות של פריצת דלתות, אך לא רק. בנוסף הוא מספק שירותים של פתיחת דלתות שנטרקו, תיקון מנעולים, התקנת צילינדר, כיוון צירים, התקנת דלת כניסה, שכפול מפתחות, פריצת רכבים ועוד.
*פורץ דלתות מקצועי יקפיד לבקש מחיר הוגן ולא מעבר, כמו כן יזהר שלא לגרום נזקים מיותרים למשקוף.


התוכנית "יצאת צדיק" חשפה הרבה בעלי מקצוע במערומיהם


לפני התוכנית "יצאת צדיק" של חיים הכט, ידענו שיש מנעולנים יקרים יותר מאחרים. פשוט לא ידענו עד כמה התופעה נפוצה, ועד כמה הם מרשים לעצמם לנפח מחירים בצורה מרתיחה. בעלי מקצוע אלו הם נוכלים לכל דבר, והם מוקצים בקהילת המנעולנים. הם הוציאו שם רק למקצוע וגרמו להרבה מנעולנים ותיקים וישרים להיראות גרוע. בשורה התחתונה, פורץ דלתות אמין והגון הוא נכס. כדאי להקפיד להגיע למנעולן דרך המלצות ואם קיבלתם מחיר טוב - אז שמרו את המספר בנייד ואף הפיצו אותו לחברים.

פורץ דלתות מומלץ

כמה עולה פורץ דלתות מומלץ? פשוט התקשרו אלינו. ברק המהיר מספק הצעות מחיר מהירות בטלפון, בצורה הוגנת ועם אחריות לעבודה. תמיד מגיע אליכם עם חיוך גדול ועם רצון לעזור. שוב, היתרון הגדול שלנו הוא מענה מקיף לכל סוגי התקלות. לא קורה מצב בו נגיע לבית ולא נוכל לפתור את בעיה תוך דקות: פריצת דלת ישנה, דלת עץ, פריצת רב בריח, פריצת כספת ישנה, פריצת כספת גדולה, פריצת רכבים, החלפת מנעול ישן, התקנת צילינדר שקינתם בחנות ועוד. פורץ דלתות מומלץ פועל בד"כ 24 שעות ביממה, באישור משטרת ישראל. יש לציין כי ברק יוכל להגיע לכל איזור המרכז (בטח לתל אביב והסביבה) תוך 15 דקות על טוסטוס - יתרון גדול עבור מי שצריך פתרון מהיר או תקוע מחוץ לבית.



יש צילינדרים חדשים זולים -
צפה בדגמים נפוצים + מחירים


פורץ דלתות ברמת גן


מתי אנחנו הכי זקוקים למנעולן?

         
אנו נדרשים לשירותיו של פורץ מנעולים במגוון סיטואציות בחיים. לעיתים מדובר בפעולה שגרתית של החלפת מנעול (בשל מעבר דירה למשל), ולעיתים מדובר בסיטואציה מלחיצה יותר כמו מנעול שנפרץ או מפתח שאבד בשעה מאוחרת. אנשים מתקשרים אל מנעולנים בשל מפתח שנשכח בתוך הרכב, בשל ילדים שננעלים בתוך הבית ובשל כספות שמסרבות להיפתח (בדיוק כשצריך את זה). בשורה התחתונה, ברוב המקרים, אנו צריכים שמנעולן יגיע כמה שיותר, וללא עיכובים מיותרים. בנקודת הזמן הרגישה הזו, אין כמו פורץ דלתות אמין ומומלץ, שידע לבצע את העבודה על הצד ביותר, ויגבה מחיר הוגן וסביר. המטרה שלנו היא לאפשר לך לחזור אל שגרת החיים בהקדם האפשרי.

אם הגעת לכאן כדי להבין כמה עולה פורץ דלתות, אנו מקווים שהנושא ברור יותר. המטרה שצריכה לעמוד לנגד עיניך היא מציאת פורץ מנעולים הגון, שיבצע עבודה טובה ויגבה מחיר הוגן ולא שקל יותר מכך. אגב, לא תמיד נדרש מנעול צילינדר חדש אלא ניתן לתקן מנעול קיים וכך לחסוך הרבה הוצאות מיותרות. ישנן תקלות נפוצות ביותר שרק מנעולנים מכירים, כמו מנעול שלא יושב במסילה או מנעול שצריך פשוט לשמן כדי שיסתובב כמו שצריך. פורץ מנעולים איכותי באמת, יפתיע אותך במקום עם פתרונות יצירתיים וזולים במיוחד.


פורץ דלתות מחיר

פורץ דלתות מחירון


מחפש פורץ דלתות זול והוגן?
רק ברק המהיר!


054-9317995



✔ תוך 15 דקות אצלך

✔ 100% אמינות ומחיר הוגן!
✔ מנעולן באישור המשטרה
פריצת כל סוגי המנעולים

תמיד עם חיוך!


התקשר עכשיו:
054-9317995


למה לעבוד דווקא עם ברק?
צפה בסרטון קצר שחוסך כסף!



מנעולן מומלץ ברק מהיר


לקוחות רבים ממליצים על ברק!


מנעולן מומלץ

נחמה
תודה לך ברק על שירות נפלא מהיר, יעיל ובמחיר הוגן לכל הדעות. הלוואי וכל בעלי המקצוע היו כמוך! יישר כח!!



פורץ מנעולים מומלץ

אליהו
ממליץ בחום על ברק המהיר. שירות מהיר ומהימן ואני סומך עליו יפה מאד - מוכשרים וזריזים!



פורץ דלתות מומלץ

דליה
ממליצה על ברק המהיר שהגיע תוך 10 דקות. נתן שירות מהיר, אדיב, ומקצועי. מכל הלב אני ממליצה עליו!



צפה עכשיו בכל ההמלצות



צריך מנעולן מומלץ?

התקשר עכשיו!
054-9317995