איך פורצים מנעול

  • נתקעת מחוץ לבית בלי מפתח?
  • לא מצליח לפתוח את הכספת שלך?
  • זקוק לשירות של פריצת מנעולים?

פריצת מנעולים יכולה להיעשות באופן חובבני או באופן מקצועי. פורץ מקצועי זמין 24/7, יגיע ויפרוץ במהירות וללא גרימת נזק לרכוש! מחירים אטרקטיביים

כמה עולה פורץ מנעולים? לחץ כאן
פריצת דלת רב בריח - לחץ לפרטים

איך פורצים דלת

פריצת מנעולים היא דבר אשר דורש התמחות מקצועית. יחס עם זאת, יש מנעולים אשר ניתן לנסות ולפרוץ אותם לבד. במקרים בהם יש ברשותך רכוש המוגן באמצעות מנעול, בית, או רכב וחשוב לך כי הרכוש ישמר, מומלץ לא לנסות לפרוץ לבד, ולהזמין שירות של פורץ מקצועי. יש מגוון גדול של מנעולים, וכל אחד מהם עובד בשיטה אחרת. יש מנעולים הנפתחים באמצעות מפתח, מנעולים הנפתחים באמצעות קוד ומנעולים הנפתחים באמצעות כרטיס אלקטרוני. מנעולן מוסמך יודע איך פורצים מנעול מכל סוג.

צריך לפרוץ מנעול?
צפה בסרטון שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף! (02:15)



איך פורצים מנעול


פריצת מנעולים – חשוב לדעת


קודם כל חשוב לציין כי פריצת מנעול אשר אינו בבעלותך היא עבירה פלילית חמורה. במקרה שבו נעשית פריצה לא חוקית של מנעול, עשוי הדבר להסתיים בתביעה פלילית וכמובן תקרית אלימה, במקרה ובעל המנעול תופס את הפורץ בשעת מעשה. במידה ומדובר במנעול, אשר נמצא בבעלותך, כאמור מומלץ שלא להסתכן בפגיעה במנעול, ולפנות לשירות מנעולן מקצועי. במידה והחלטת לנסות ולפרוץ לבד את המנעול, מומלץ לדעת כיצד המנעול עובד ואיך פורצים מנעול. כך תוכל לנסות ולפרוץ אותו מבלי לשבור אותו ולעשות לו נזק. ניסיון פריצה חובבני עשוי לא רק להזין למנעול אלא לגרום נזק ממשי לדלת.

פריצת מנעולים מסוגים שונים

על מנת לדעת איך פורצים מנעול, חשוב לדעת לזהות באיזה סוג מנעול מדובר. למנעולים שונים מנגנוני נעילה שונים, דבר המשפיע משמעותית על היכולת לפרוץ אותם ועל דרך הפריצה. מנגנונים הפועלים בשיטה של פינים קלים יותר לפריצה ממנעולי רב בריח. כאשר מסכלים על מפתח, רואים שיש לו שקעים ובליטות. משחק נכון עם הפינים שבמנעול יאפשרו פריצתו. על מנת להתאמן בפריצת מנעולים, ניתן לרכוש מנעולים בעלי כמות פינים שונה, ולנסות לפרוץ אותם. על מנת להזיז את הפינים למצב הנכון לרוב דרוש שימוש בכלי עזר. ניתן לנסות להשתמש במסרגה דקה או בסיכת ראש. כפי שנאמר, ניסיון פריצה הנעשה על ידי גורם שאינו מוסמך יכול לגרום לנזק גדול למנעול, ובעל המנעול עשוי לשלם סכום כסף גדול בהחלפתו.

פריצת מנעול מסוג רב בריח

מנעול רב בריח הוא מנעול מורכב וקשה במיוחד לפריצה. תכונה זו היא שהפכה אותו להיות המנעול הפופולרי ביותר עבור שימוש בדלתות בתים. פורצים רבים אשר מתכננים לפרוץ לבית מסוים, מבחינים כי הוא מוגן על ידי מנעול רב בריח, ומוותרים מראש על הרעיון. פריצה שלך מנעול מסוג זה דורשת מקצועיות ומיומנות, אשר ניתן למצוא אותה בקרב מנעולנים מורשים. במקרים בהם נדרש לפרוץ מנעול רב בריח, מנעולן יוכל לעזור. מנעולן מתמצא בשיטות הנדרשות לפריצת מנעול מסוג זה, ובעל הכלים הדרושים לביצוע פריצה.

פריצת דלת

פריצת מנעולים נדרשת במגוון סוגי המנעולים. בפעמים מסוימות נדרשת פריצה במנעול המשמש לנעילת דלת הבית. פעמים בהם אבד לך מפתח הבית, ונשארת נעול מחוץ לבית. פעמים אחרות בהם נשאר בבית ילד קטן, ואין באפשרותו לפתוח לבד את הדלת. ועוד מגוון דוגמאות אחרות. במידה ואתה מעוניין לדעת איך פורצים דלת, יש כמה דברים שחשוב לשים עליהם דגש. לא מומלץ לנסות לפרוץ דלת בבעיטה. כיום הדלתות עשויות מחומרים מאוד חזקים, וסביר להניח שניסיון כזה רק יגרום לך לכאב ואף לנזק ממשי. מנעולן מקצועי ידע איך פורצים דרך מבלי לגרום לה לנזק.

זקוק לשירות של מנעולן?
ברק המנעולן שירות מהיר: 054-9317995


✔ תוך 15 דקות אצלך

✔ 100% אמינות ומחיר הוגן!
✔ מנעולן באישור המשטרה
פריצת כל סוגי המנעולים

תמיד עם חיוך!


התקשר עכשיו:
054-9317995


למה לעבוד דווקא עם ברק?
צפה בסרטון קצר שחוסך כסף!



מנעולן מומלץ ברק מהיר


לקוחות רבים ממליצים על ברק!


מנעולן מומלץ

נחמה
תודה לך ברק על שירות נפלא מהיר, יעיל ובמחיר הוגן לכל הדעות. הלוואי וכל בעלי המקצוע היו כמוך! יישר כח!!



פורץ מנעולים מומלץ

אליהו
ממליץ בחום על ברק המהיר. שירות מהיר ומהימן ואני סומך עליו יפה מאד - מוכשרים וזריזים!



פורץ דלתות מומלץ

דליה
ממליצה על ברק המהיר שהגיע תוך 10 דקות. נתן שירות מהיר, אדיב, ומקצועי. מכל הלב אני ממליצה עליו!



צפה עכשיו בכל ההמלצות



צריך מנעולן מומלץ?

התקשר עכשיו!
054-9317995